nazwa.pl
Forum Merc-Mania-Club Polska Strona Główna Forum Merc-Mania-Club Polska
Mercedesy to nasza wspólna pasja

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
[sprinter] Cofające się paliwo w rurce
Autor Wiadomość
szaju 


Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 6
Miasto: Poznań
Wysłany: 2010-09-24, 21:16   [sprinter] Cofające się paliwo w rurce

Witam.
Mam problem z cofającym się paliwem w rurce. Wymieniłem już oring i nadal to samo. Próbowałem założyć większy, ale plastik nie wchodzi w ten otwór. Zagiąłem ten kątownik i dociska mocniej ten plastik, ale paliwo nadal spada w rurce. Nie wiem już za co mam się zabrać ;/ To jest ta która nie idzie do pompy. Poniżej zdjęcia:


_________________
MB 190 2.0D '84 - 5 manual - srebrny
MB Sprinter 312 2.9 TD '95 - 5 manual - biały - kontener
 
 
Luki 



Wiek: 42
Dołączył: 16 Sty 2006
Posty: 5790
Miasto: Warszawa
Wysłany: 2010-09-25, 09:16   

Pomyśl którędy może dostawać się powietrze, bo to że pojawia się w tym przewodzie nie oznacza, że dostaje się do układu również tędy. Kup trochę oringów na zapas i nowy filtr paliwa i do dzieła :)
_________________
Pozdrawiam
LUKI
Mercedes S204 180K 2009 Avantgarde - sprzedany
Mercedes S124 300D 1992 Sportline - sprzedany
 
 
 
stonalodz 

Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 480
Miasto: łódź
Wysłany: 2010-09-29, 18:59   Re: [sprinter] Cofające się paliwo w rurce

szaju napisał/a:
Witam.
Mam problem z cofającym się paliwem w rurce. Wymieniłem już oring i nadal to samo. Próbowałem założyć większy, ale plastik nie wchodzi w ten otwór. Zagiąłem ten kątownik i dociska mocniej ten plastik, ale paliwo nadal spada w rurce. Nie wiem już za co mam się zabrać ;/ To jest ta która nie idzie do pompy. Poniżej zdjęcia:

]



Jeżeli spadnie tylko do tego poziomu i się tak trzyma przez kilka/naście godzin to jest dobrze. W sprinterach zawsze w filtrze paliwa jest powietrze ( jak wyjmiesz filtr to tylko połowa będzie zalana) i po zgaszeniu auta troszkę spadnie poziom z rurki, wytworzy się podciśnienie i stanie. Co innego jak ten poziom się cofa cały czas. Wtedy nawet może być rozszczelniona pompa lub zawór na pompie nie trzyma, lub te oringi. A coś się dzieje oprócz tego ?
_________________
w124 300 E
w220 3.2 E
Smart F2 600
 
 
szaju 


Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 6
Miasto: Poznań
Wysłany: 2010-09-29, 21:39   

stonalodz nic się nie dzieje, no chyba że ma to wpływ na moc lub na brak wchodzenia na wysokie obroty, ale podobno nie ma to wpływu. Myślałem, że tak nie może być, ale widać że może :wink: Dzięki
_________________
MB 190 2.0D '84 - 5 manual - srebrny
MB Sprinter 312 2.9 TD '95 - 5 manual - biały - kontener
 
 
szaju 


Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 6
Miasto: Poznań
Wysłany: 2010-10-01, 19:54   

Byłem dzisiaj u mistrzów, postanowili ustawić/przestawić pompę o 5%/5 stopni (nie znam się) i jak narazie nie ma problemu Very Happy Mam nadzieję, że będzie tak długo długo. Paliwo w rurce nadal spada, ale to jest w tym momencie najmniej ważne bo wróciła moc Wink
Wszystkim dziękuje za pomoc.
_________________
MB 190 2.0D '84 - 5 manual - srebrny
MB Sprinter 312 2.9 TD '95 - 5 manual - biały - kontener
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Wersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group