nazwa.pl
Forum Merc-Mania-Club Polska Strona Główna Forum Merc-Mania-Club Polska
Mercedesy to nasza wspólna pasja

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
[163] ML270 CDI - Turbo
Autor Wiadomość
emigrant 

Dołączył: 19 Sie 2007
Posty: 235
Miasto: Norwegia/Hokk
Wysłany: 2010-09-09, 22:03   [163] ML270 CDI - Turbo

Padła turbina w ML 2.7CDI rok 2002.Kapie olej i to nie mało.Pytanie ? jakie koszty jeśli chodzi o nową ,a ile za po naprawie.Nie chciałbym się przejechać na regenerowanej.
_________________
MB123-240D MB190-2.3ben MB 124-2.3ben MB190-2.0 ben MB 124-2.0 ben Przepraszam z ortografie-klawiatura Norweska
 
 
colln 


Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 1506
Miasto: PL Piotrków/It Aosta
Wysłany: 2010-09-11, 00:04   

przecież dają gwarancje na regenerowane i to nawet roczne
_________________
Różne marki a z Mercedesów: Były W210 E290TD B klasa W245 2.0 CDI S klasa W220PB no i PO PRAWIE 3 LATACH SZUKANIA KUPIŁEM u Niemca S-klasę W140 S300TD z ESP `98r Ostatnio W220AMG Designio 4-Matic a zamiast ML jest Volvo XC90 Bi-turbo
 
 
emigrant 

Dołączył: 19 Sie 2007
Posty: 235
Miasto: Norwegia/Hokk
Wysłany: 2010-09-11, 13:55   

No tylko spróbuj iść i zareklamować to zrobisz wielkie oczy.Poczytaj trochę w necie to się zdziwisz.Nawet jeśli firma montuje sama. Turbo po wymianie i przejechaniu ok 300km zaczyna gwizdać to ok.Wiem że są dobre firmy które nie partaczą turbin, dlatego napisałem post.Przydał by się adres bo przyjdzie kupić nową.Nie mam ochoty dwa razy robić tej samej roboty i się tłumaczyć i czerwienić :wink: .To nie moje auto.
_________________
MB123-240D MB190-2.3ben MB 124-2.3ben MB190-2.0 ben MB 124-2.0 ben Przepraszam z ortografie-klawiatura Norweska
 
 
krzysieksec 

Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 158
Miasto: LUBLIN
Wysłany: 2010-11-28, 21:44   

to zalezey tez co jest w niej uszkodzone najlpiej wyjac i zaniesc na wycene za naprawe.
_________________
samochody3-4 letnie maja przebiegi ponad 100k i 10-15 letnie tez jak to jest?w211 2.2cdi 2003
 
 
Luki 



Wiek: 41
Dołączył: 16 Sty 2006
Posty: 5790
Miasto: Warszawa
Wysłany: 2010-11-29, 00:19   

Mamy sprawdzony zakład gdzie oddajemy turbiny do regeneracji i nigdy nie było problemów (nie obsługują klientów indywidualnych). Potwierdzam jednak, że pełno jest partaczy którzy robią być może tanio i mają piękne strony internetowe ale turbina przychodzi od nich w opłakanym stanie i często od razu wraca na reklamację. Cena regeneracji 800-1500PLN w zależności od usterki oraz modelu turbiny (VTG czy zwykła itp.). Nowa turbina kosztuje zazwyczaj ponad 3000PLN po wszelkich możliwych rabatach.

Nad zakupem nowej turbiny zastanowiłbym się w jednym przypadku: gdy mamy z turbiną niedomagający regulator elektryczny który jest niedostępny osobno. Jak jest podciśnienie to zdecydowanie polecam dobrze wykonaną regenerację.

Aha, to że turbina po regeneracji gwiżdże i szybo ją szlag trafia nie oznacza automatycznie winy zakładu regenerującego. Niestety większość mechaników ma gdzieś podstawowe zasady montażu turbiny (zalanie olejem, nowe uszczelki, wymiana oleju, sprawdzenie szczelności dolotu itd.) i potem wychodzą problemy.
_________________
Pozdrawiam
LUKI
Mercedes S204 180K 2009 Avantgarde - sprzedany
Mercedes S124 300D 1992 Sportline - sprzedany
 
 
 
Pio-- 

Wiek: 48
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 5
Miasto: Lublin
Wysłany: 2010-11-29, 09:30   

Panowie nie przekreślajcie wszystkich zakładów regenerujących turbo. Owszem zapewne sa partacze ale i są przyzwoite zakłady którzy dotrzymują warunków gwarancji i bez problemów usuwają usterkę. Tak miało miejsce na Lubelszczyźnie turbina po regeneracji pracowała 7- miesięcy i szlak ja trafił. Zakład regenerujący bez żadnych problemów naprawił i śmiga do dziś.
_________________
E 124, 300TD, 1992
Automat-4, klima
 
 
emigrant 

Dołączył: 19 Sie 2007
Posty: 235
Miasto: Norwegia/Hokk
Wysłany: 2010-11-29, 20:21   

Luki napisałeś że macie zakład kury nie obsługuje klientów indywidualnych.Nie dziwi mnie to.Dlaczego.Przykład: pracuje w amerykanach i dzwoni rodak z problemem ma voyagera w dieslu i mu zgasł .Tłumacze mu co ma zobaczyć i w pewnym momencie kapuje że on się całkowicie nie zna na mechanice ale chce naprawić.Jak mu pomóc. Po prostu się nie da. Turbo to nie śruba o tym niestety trzeba mieć pojęcie.I to mnie nie dziwi że tak jest.A co do mojego postu to odpuściłem sobie tą naprawę.Jak odkręciłem wąż od interculera to czarnej smoły było na ok min 0.5 cm dookoła rury. Nie chciało mi się tego wszystkiego odkręcać i myć.Silnik miał ok 180 000km.
_________________
MB123-240D MB190-2.3ben MB 124-2.3ben MB190-2.0 ben MB 124-2.0 ben Przepraszam z ortografie-klawiatura Norweska
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Wersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group