nazwa.pl
Forum Merc-Mania-Club Polska Strona Główna Forum Merc-Mania-Club Polska
Mercedesy to nasza wspólna pasja

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
[w168] A klasa problem z paleniem na ciepłym w benzynie
Autor Wiadomość
kw99 

Wiek: 39
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 142
Miasto: Kraków
Wysłany: 2010-08-31, 07:33   [w168] A klasa problem z paleniem na ciepłym w benzynie

Koledzy mam problem z A klasą z 2000 roku 1,4 benzyna. Jak postoi auto parę dni dość długo trzeba kręcić żeby odpaliło. Z dnia na dzień pali na dotyk, jednakże po ok 10-15 minutach jazdy gaśnie i nie da się go zapalić przez najbliższe 30-40 min. Gaśnie nie tylko gdy zatrzyma się auto ale i podczas jazdy na biegu. Zapalają się wszystkie kontrolki (jak przy włączonym zapłonie )i koniec jazdy :(
Co to może być, czy miał ktoś taki problem u siebie ??
Pozdrawiam Krzysiek
_________________
w220 320 LONG 99'
w210 200 kompressor 98'
i takie tam 4X4...
kiedyś w202,w201,w124
 
 
 
Luki 



Wiek: 41
Dołączył: 16 Sty 2006
Posty: 5790
Miasto: Warszawa
Wysłany: 2010-08-31, 20:18   

W tych silnikach padają przepływomierze zintegrowane ze sterownikiem silnika, same sterowniki silnika, pompy paliwa oraz filtry paliwa zintegrowane z zaworem - wszystko do starannej weryfikacji.
_________________
Pozdrawiam
LUKI
Mercedes S204 180K 2009 Avantgarde - sprzedany
Mercedes S124 300D 1992 Sportline - sprzedany
 
 
 
psychop 

Wiek: 42
Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 1245
Miasto: Warszawa
Wysłany: 2010-09-01, 00:00   

Powiedzialbym ze usterka brzmi raczej jak klasyczny padajacy czujnik predkosci obrotowej walu korbowego a nie przeplywomierz, chociaz tak na pewno to mozna powiedziec dopiero macając pacjenta diagnoza (w medycynie to sie nazywa "badanie palpacyjne"). Z tym ze tu drobna uwaga - padajacy sensor walu czesto NIE pozostawia zadnych jednoznacznych kodow usterek, ale w tym akurat wypadku brak wskazowki to tez wskazowka :-)

Jesli wiesz gdzie jest ten sensor (ogolnie na dole, od przodu, po prawej czyli stronie kierowcy silnika, z czarnym kabelkiem) to po zgasnieciu polej go ostroznie chlodna woda - nic sie nie badz, tam wszystko wodoszczelne - jesli po schlodzeniu zaraz zapali to masz winnego. Dwie aklasy na te przypadlosc goscily u mnie ostatnio.
_________________
teraz: W211 E500, Alfa Romeo Spider
kiedys: W124, W202, W203, W210 AMG, W208
W rodzinie: W124,W201,W202,W208,R129 a wszystko w benzynie ;)
CMD Autoelektronika - Mercedes * www.cmdauto.com
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Wersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group