sprezyny czy amorki 124 ce |
Autor |
Wiadomość |
adam
Wiek: 40 Dołączył: 11 Maj 2006 Posty: 269 Miasto: Lubasz
|
Wysłany: 2009-11-15, 18:04 sprezyny czy amorki 124 ce
|
|
|
Witam porownalem dzis 124 combi diesel z 124 ce.W coupetce miekie jak nacisne to buja cala buda natomiast w kombi sztywne az milo widac ze ktos wymienial amorki zwiazku z tym mam pytanko czy wymienic amorki tylko czy sprezyny tez a jesli sprezyny to jakie bo niby sa rozne twardosci amorki juz zamowilem monroe 300zl za 2 szt.pozdrawiam |
_________________ Mercedes a208 200 1999
www.klub-coupe.pl
www.finecarsrestoration.pl
www.124coupe.pl |
|
|
|
 |
VALENTINE
Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 102 Miasto: swietokrzyskie
|
Wysłany: 2009-11-15, 20:31
|
|
|
Właśnie mam ten sam problem w mojej coupe .Auto jest zbyt miekkie z przodu i buja jak na okręcie .Miałem wymieniane spręzyny kilka miesiecy temu bo mi pękły ,typowo pół zwoja ,ale niestety kupilem zbyt miękkie i zaczęło mi obcierać .Wymieniłem teraz amortyzatory na Kayaba ,jest lepiej auto mniej nurkuje i nie wybiera nierównosci ,ale problem obierania koła o rant błotnika pozostał .Muszę jeszcze raz wymienic spręzyny na twardsze bo jak sprawdziłem te co kupiłem są odpowiednikiem oryginału az o 2 gradacje bardziej miękkie niż to wynika z VINu .Trzeba sprawdzić jaki nr spręzyn wynika z Vinu i dopiero potem szukać do tego numeru zamiennika ,a nie kupować spręzyn dedykowanych do pojemności silnika .Dla ciekawości napiszę ze odpowiednikiem oryginału w mojej coupesą spręzyny ktore są dedykowane do 300 turbo diesel.
Jak chcesz zobaczyć co dała zmiana amorków to patrz moje filmiki:
http://www.youtube.com/my_videos |
_________________ 124 E220 coupe 96'FOTO
MB artykuły prasowe cz1
MB
artykuły prasowe cz2 |
|
|
|
 |
Bazylos
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 69 Miasto: Września
|
Wysłany: 2009-11-16, 19:37
|
|
|
Jeżeli Sprężyny Masz oryginalne i nie pęknięte na samym dole to lepiej ich nie zmieniaj
Amortyzatory wystarczą teoretycznie sprężyny dieslowskie są zawsze twardsze niż benzynowe bo diesel jest delikatnie cięższy O sztywności auta decyduje jeszcze stabilizator im grubszy tym sztywniejszy Wersja Sportline ma stabilizator grubszy przy wahaczach lepiej steruje się w zakrętach
300 Turbo Diesel powinien mieć bardzo twarde sprężynki oryginalnie są o 1mm grubsze od innych nie wiadomo jak zamiennik
Może spróbuj podnieść lekko autko na sprężynach to nie będzie obcierał można to zrobić kupując gumy te montowane od góry na sprężyne są na nich takie cycki jeżeli masz 4 cyce to guma jest najgrubsza jeżeli 1 to najcieńsza (ewentualnie sprawdż odboje przy amorkach miałem takiego klienta co w ogóle ich nie miał co hamowanie to szorowanie o błotnik) |
|
|
|
 |
|