nazwa.pl
Forum Merc-Mania-Club Polska Strona Główna Forum Merc-Mania-Club Polska
Mercedesy to nasza wspólna pasja

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
sprezyny czy amorki 124 ce
Autor Wiadomość
adam 

Wiek: 40
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 269
Miasto: Lubasz
Wysłany: 2009-11-15, 18:04   sprezyny czy amorki 124 ce

Witam porownalem dzis 124 combi diesel z 124 ce.W coupetce miekie jak nacisne to buja cala buda natomiast w kombi sztywne az milo widac ze ktos wymienial amorki zwiazku z tym mam pytanko czy wymienic amorki tylko czy sprezyny tez a jesli sprezyny to jakie bo niby sa rozne twardosci amorki juz zamowilem monroe 300zl za 2 szt.pozdrawiam
_________________
Mercedes a208 200 1999
www.klub-coupe.pl
www.finecarsrestoration.pl
www.124coupe.pl
 
 
VALENTINE 

Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 102
Miasto: swietokrzyskie
Wysłany: 2009-11-15, 20:31   

Właśnie mam ten sam problem w mojej coupe .Auto jest zbyt miekkie z przodu i buja jak na okręcie .Miałem wymieniane spręzyny kilka miesiecy temu bo mi pękły ,typowo pół zwoja ,ale niestety kupilem zbyt miękkie i zaczęło mi obcierać .Wymieniłem teraz amortyzatory na Kayaba ,jest lepiej auto mniej nurkuje i nie wybiera nierównosci ,ale problem obierania koła o rant błotnika pozostał .Muszę jeszcze raz wymienic spręzyny na twardsze bo jak sprawdziłem te co kupiłem są odpowiednikiem oryginału az o 2 gradacje bardziej miękkie niż to wynika z VINu .Trzeba sprawdzić jaki nr spręzyn wynika z Vinu i dopiero potem szukać do tego numeru zamiennika ,a nie kupować spręzyn dedykowanych do pojemności silnika .Dla ciekawości napiszę ze odpowiednikiem oryginału w mojej coupesą spręzyny ktore są dedykowane do 300 turbo diesel. :lol:

Jak chcesz zobaczyć co dała zmiana amorków to patrz moje filmiki:
http://www.youtube.com/my_videos
_________________
124 E220 coupe 96'FOTO
MB artykuły prasowe cz1
MB
artykuły prasowe cz2
 
 
Bazylos 

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 69
Miasto: Września
Wysłany: 2009-11-16, 19:37   

Jeżeli Sprężyny Masz oryginalne i nie pęknięte na samym dole to lepiej ich nie zmieniaj
Amortyzatory wystarczą teoretycznie sprężyny dieslowskie są zawsze twardsze niż benzynowe bo diesel jest delikatnie cięższy O sztywności auta decyduje jeszcze stabilizator im grubszy tym sztywniejszy Wersja Sportline ma stabilizator grubszy przy wahaczach lepiej steruje się w zakrętach :spoko:




300 Turbo Diesel powinien mieć bardzo twarde sprężynki oryginalnie są o 1mm grubsze od innych nie wiadomo jak zamiennik :?:
Może spróbuj podnieść lekko autko na sprężynach to nie będzie obcierał można to zrobić kupując gumy te montowane od góry na sprężyne są na nich takie cycki jeżeli masz 4 cyce to guma jest najgrubsza jeżeli 1 to najcieńsza (ewentualnie sprawdż odboje przy amorkach miałem takiego klienta co w ogóle ich nie miał co hamowanie to szorowanie o błotnik)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Wersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group