nazwa.pl
Forum Merc-Mania-Club Polska Strona Główna Forum Merc-Mania-Club Polska
Mercedesy to nasza wspólna pasja

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
[124] nie rygluje drzwi pilot.
Autor Wiadomość
HADES40 

Wiek: 53
Dołączył: 15 Kwi 2008
Posty: 19
Miasto: Swinoujście
Wysłany: 2008-04-15, 23:12   [124] nie rygluje drzwi pilot.

witam:) pytanko i porada dotycząca centralnego zamka a mianowicie...mb 124 94rok e klasa ,pilot,,scyzoryk,, na podczerwień nie rygluje drzw:( tzn. zaświecaj sie kontrolki w klamce,czerwona i zielona w zależności czy zamyka czy otwiera po naciśnięciu na pilocie ale brak reakcji we wszystkich drzwiach:( natomiast w środku przycisk ,,cz,, działa ten na konsoli kolo lewarka biegów:) co jest grane??
 
 
 
tobi_ns 

Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 18
Miasto: Nowy Sącz
Wysłany: 2008-04-16, 14:25   

po prostu twój pilot zgubił sygnał ........ poszukaj gdzies jak sie go programuje czasami trzeba przekrecic kluczyk w stacyjce szybko 5 razy i nacisnąc przycisk na pilocie . jezeli masz pilot w kluczyku to odepni akumulator , popros druga osobe zeby w siadła i przekrecila kluczyk na pozycje rozruchoą i niech tak sobie go trzyma a ty w tym czasie podłącz akumulator........Yo
_________________
DB 124 2,6 l Mały wkład duży efekt!!!!
Wdzięczny samochód!!!!!!
 
 
Gerri 

Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 1930
Miasto: okręg Limerick
Wysłany: 2008-04-16, 18:57   

SKĄD TY TAKIE RADY WZIĄŁEŚ?????? :rotfl:

Moje zdanie jest takie: skoro lampki się zapalają - to pilot jest zsynchronizowany, i nie tutaj jest problem...
 
 
HADES40 

Wiek: 53
Dołączył: 15 Kwi 2008
Posty: 19
Miasto: Swinoujście
Wysłany: 2008-04-16, 20:58   nie rygluje pilot drzwi na podczerwien:(

witam:) dokladnie,,,lampki w klamce od strony kierowcy sie zapalaj:) czyli czerwona,,,i kluczyk w stacyjce na rozruch;brak kontaktu....zielona lampka w klamce zaswiecila: kluczyk na odpal i staruje motor:),,,blad tkwi w samym sygnale ktory jest przekazywany dalej prawdopodobnie do pompy centralnego zamka lub do jakiegos przekaznika:( bo od srodka a naciskajac przycisk na kokpice tunelu srodkowym zamki klikaja zamknij,otworz:) a przez pilota na podczerwien,,,lipa, tylko zielone czerwone w klamce drzwi,,,co robic??
 
 
 
tobi_ns 

Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 18
Miasto: Nowy Sącz
Wysłany: 2008-04-17, 12:37   

nie wiem jak w mercedesach ale np. wfordze focusie w ten sposób koduje sie centralke na piec razy przekręcenia kluczykiem zamiast płacić 200 zł w serwisie.a z odpinaniem akumulatora to np. peugeocie . Yo
_________________
DB 124 2,6 l Mały wkład duży efekt!!!!
Wdzięczny samochód!!!!!!
 
 
HADES40 

Wiek: 53
Dołączył: 15 Kwi 2008
Posty: 19
Miasto: Swinoujście
Wysłany: 2008-04-19, 16:33   ne rygluje nadal:( pilot na podczerwien scyzoryk

witam:) i nadal nic:( ma ktos jakas rade??
 
 
 
HADES40 

Wiek: 53
Dołączył: 15 Kwi 2008
Posty: 19
Miasto: Swinoujście
Wysłany: 2008-05-03, 23:36   

mam:) dziala:) a miano wicie:) prawdopodobnie byl za malo doladowany akumulator,niby krecil rozrusznikiem i wszystko dzialalo:) ale widocznie nie do konca:(zostawilem do ladowania na cale 24 godz:) ale moglo byc tez tak:( w owym czasie gdy to mi sie stalo byla dosc duza wilgotnosc na dworze i caly czas padal deszcz,a teraz jest sucho.moze to tez mialo przyczyne? nie wiem?:( pozdrawiam:)
 
 
 
Gerri 

Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 1930
Miasto: okręg Limerick
Wysłany: 2008-05-04, 11:05   

Wyrwij tylną kanapę: obok pompki centralnego jest moduł podczerwieni. Zobacz, czy tam jest sucho. Jeżeli jest wilgoć, to trzeba wysuszyć i sprawdzić korki gumowe w progach - te, od podnośnika warsztatowego. To najczęstsza przyczyna przedostawania sie wilgoci do wnętrza.
 
 
HADES40 

Wiek: 53
Dołączył: 15 Kwi 2008
Posty: 19
Miasto: Swinoujście
Wysłany: 2008-05-04, 21:09   

witam:) dziekuje za podpowiedz:) pobawie sie troszke i odpisze co bylo z ta wilgocia pod kanapa tylko jak sie zabrac :) ale mysle ze sobie poradze:) dziekuje i pozdrawiam:)
 
 
 
pafeu 

Wiek: 37
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 608
Miasto: Częstochowa
Wysłany: 2014-04-30, 06:49   

Tematów z kluczykami jest kilka, ale ten wydaje się być najbardziej zbliżony do mojego przypadku. Od kilku dni miałem problemy z odbiornikiem podczerwieni w drzwiach kierowcy. "Strzelanie" kluczykiem w drzwi czasem nie dawało żadnej reakcji, tj. nie migały diody w zamku i nie otwierał się centralny zamek. Nadmienię, że kluczyk (a właściwie obydwa) jest sprawny - emituje sygnał. Uznałem, że widocznie coś się dzieje z kablami w drzwiach i trzeba będzie tymczasowo korzystać wyłącznie z otwierania w klapie bagażnika, ponieważ tamten odbiornik działał bez zarzutu, tj. za każdym razem otwierał/zamykał samochód migając diodami. Odbiornik w drzwiach kierowcy najczęściej zdychał rano - może to kwestia wilgotności? W ciągu dnia z reguły już działał. Dziś rano spotkała mnie niemiła niespodzianka, tj. żaden z odbiorników (w drzwiach i w klapie) nie dał znaku życia. Sprawdzałem obydwoma pilotami - brak reakcji. Czy ktoś ma pomysł od czego powinienem zacząć poszukiwania?

EDIT: gdzie ewentualnie szukać centralki? Pod kanapą to mam ładną czarną wykładzinkę i musiałbym pół tyłu rozebrać, żeby ją podnieść, a na takie akcje czasu nie mam. Czyli w którym miejscu wykonać cięcie skalpelem, aby dobrać się do ustrojstwa?
_________________
Pafeu

S124 300D 24V 1994 WDB1241911F299434
S203 220 CDI 2004 WDB2032081F644537
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Wersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga