nazwa.pl
Forum Merc-Mania-Club Polska Strona Główna Forum Merc-Mania-Club Polska
Mercedesy to nasza wspólna pasja

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
[S124]Brak możliwości uruchomienia silnika
Autor Wiadomość
Voice 



Wiek: 43
Dołączył: 19 Sty 2006
Posty: 1172
Miasto: Ostrów Wielkopolski
  Wysłany: 2007-05-17, 18:59   [S124]Brak możliwości uruchomienia silnika

Panowie mam taki problem. :(
Przyjechałem do pracy normalnie bez jakichkolwiek oznak - objawów, zgasiłem silnik normalnie itp... Po pracy idę do auta odpalam silnik zapalił i nagle zgasł.
Dodam iż wcześniej odpalał momentalnie bez jakichkolwiek problemów.

Silnik OM606 300D

Od tego momentu rozrusznik kręci a samochód nie chce zapalić.
Rozkręciłem wężyk który idzie do filtra paliwa i jak kręcę rozrusznikiem paliwo wcale nie leci do filtra.
Gdzie szukać przyczyny. Naprowadźcie mnie na jakiś trop.
_________________
Z muzycznym pozdrowionkiem:
www.voice.osw.pl
Jacek

MB W201 2.0D manual-4 1992
 
 
 
gawra 

Wiek: 80
Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 2791
Miasto: Kolno
Wysłany: 2007-05-17, 19:58   

Paliwo gdzies sie "zaczopowalo" :?:
(zacznij sprawdzanie od pompy wtryskowej :?: )
_________________
Gawra - pozdrawiam serdecznie!!
210 E300TD r.98
 
 
luki79 


Wiek: 40
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 1289
Miasto: Wieliczka
Wysłany: 2007-05-17, 22:08   Re: [S124]Brak możliwości uruchomienia silnika

Voice napisał/a:
Rozkręciłem wężyk który idzie do filtra paliwa i jak kręcę rozrusznikiem paliwo wcale nie leci do filtra.

a niby jak ma lecieć?
Sprawdź czy paliwo dochodzi do wtryskiwaczy - spróbuj odpowietrzyć układ zasilania. Może pompa ma dość?
Zrób też innego testa: zapodaj "obce" paliwo np z kanistra (zasilanie i powrót) omijając filtr i wtedy zobacz, czy paliwo pojawia się na rurkach przy wtryskach. Jeśli tak, to problem tkwi między bakiem a pompą, jeśli nie, to winna jest sama pompa wtryskowa.
_________________
miałem:
W124 300E plus car audio
W124 E320 plus car audio
 
 
 
zibizbm 


Wiek: 59
Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 794
Miasto: Warszawa
Wysłany: 2007-05-17, 22:30   

coś się wyjaśnia kluczyk leżał koło magnesu
potrzebny link do zakodowania kluczyka
_________________
124 3,0 86'
E124 2,8 95'
i poprzednio dużo innych modeli
www.mercedes.chelmzynska.pl
 
 
 
Ewasz 



Dołączyła: 21 Sty 2006
Posty: 354
Miasto: Nysa
Wysłany: 2007-05-17, 22:43   

O ile dobrze pamiętam to musisz kluczyk skierować w stronę drzwi naciskając przycisk i następnie w ciągu 30 sekund uruchomić silnik( kluczyk na podczerwień 124)
Ewa
_________________
Ewa
W 211 E280 combi, automat
190 2.3 '89 man-a już historia,
S124 E200 '95 aut :)
Porsche 924 ('79) narazie śpi w garażu,
 
 
 
zibizbm 


Wiek: 59
Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 794
Miasto: Warszawa
Wysłany: 2007-05-17, 22:53   

Gerri kiedyś napisał:
,,Piloty infrarot wymagają synchronizacji. Robiłeś to? Dwukrotnie emitujesz sygnał w stronę odbiornika, we wkładce drzwi, lub nad lusterkiem, zależnie od wersji, i od tego momentu w ciągu 20 sekund musisz włożyć kluczyk do stacyjki i załączyć zapłon. Sprawdzenie kluczyka, szczególnie baterii polega na dłuższym naciśnięciu przycisku i przytrzymaniu ok dwóch sekund, pojawi się wtedy widzialny, czerwony impuls w oczku pilota. Drugi objaw słabych baterii w pilocie, jeżeli instalacja jest w porządku, /otwiera i zamyka/ jest taki, że przykładowo po otwarciu pilotem przez kilkanaście sekund migają obie kontrolki, czerwona i zielona,nie na przemian tylko razem- jest to również znak, że baterie w pilocie wymienić należy''
_________________
124 3,0 86'
E124 2,8 95'
i poprzednio dużo innych modeli
www.mercedes.chelmzynska.pl
 
 
 
Voice 



Wiek: 43
Dołączył: 19 Sty 2006
Posty: 1172
Miasto: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2007-05-17, 23:06   

zibizbm napisał/a:
Gerri kiedyś napisał:
,,Piloty infrarot wymagają synchronizacji. Robiłeś to? Dwukrotnie emitujesz sygnał w stronę odbiornika, we wkładce drzwi, lub nad lusterkiem, zależnie od wersji, i od tego momentu w ciągu 20 sekund musisz włożyć kluczyk do stacyjki i załączyć zapłon. Sprawdzenie kluczyka, szczególnie baterii polega na dłuższym naciśnięciu przycisku i przytrzymaniu ok dwóch sekund, pojawi się wtedy widzialny, czerwony impuls w oczku pilota. Drugi objaw słabych baterii w pilocie, jeżeli instalacja jest w porządku, /otwiera i zamyka/ jest taki, że przykładowo po otwarciu pilotem przez kilkanaście sekund migają obie kontrolki, czerwona i zielona,nie na przemian tylko razem- jest to również znak, że baterie w pilocie wymienić należy''


Jutro zaraz zobaczę z drugim kluczykiem. Ale nie wiem czy działa ten drugi kluczyk bo nigdy z niego nie korzystałem. dziwi mnie tylko fakt iz auto otworzyłem normalnie natomiast nie mogę zapalić. :?:
_________________
Z muzycznym pozdrowionkiem:
www.voice.osw.pl
Jacek

MB W201 2.0D manual-4 1992
 
 
 
szeryfisch 

Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 443
Miasto: Wrocław
Wysłany: 2007-05-18, 09:10   

Niestety to nie bedzie tzw blokada odjazdu/immobiliser, w tych autach jest to zrobione tak ze jesli nie otowrzysz z podczerwieni to po wlaczeniu stacyjki nie kreci rozrusznik.
W Twoim przypadku rozrusznik kreci.

Stawiam na brak paliwa, moze sie zapowietrza? Wymieniales ten maly filterek paliwa? Ten zabudowany w korpus?
Pompa paliwa jest na pompie wtryskowej, pompuje wache?
_________________
124 E300D 24V
Zapraszam do warsztatu:
Magnice ul.Kwiatowa 1
 
 
Voice 



Wiek: 43
Dołączył: 19 Sty 2006
Posty: 1172
Miasto: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2007-05-18, 20:51   

Panowie i Panie sprawa się wyjaśniła i wielki podziękowanie dla Zbyszka ZIBIZBM :prosze: :prosze:
Okazało się, że jednak kluczyk nie był zsynchronizowany z immobilizerem powód:
(przypadkiem położyłem go obok luźnego magnesu od szafki).
Jeszcze raz Zbyszek jesteś WIELKI :spoko:
_________________
Z muzycznym pozdrowionkiem:
www.voice.osw.pl
Jacek

MB W201 2.0D manual-4 1992
 
 
 
Ewasz 



Dołączyła: 21 Sty 2006
Posty: 354
Miasto: Nysa
Wysłany: 2007-05-18, 21:53   

Lepiej naucz sie na pamięć procedurki synchronizacji kluczyka :) ; mnie już dwa razy "skleroza" pomogła z kochanym kluczykiem , a chop już chciał pół autka rozkręcać :rotfl:
Ewa
_________________
Ewa
W 211 E280 combi, automat
190 2.3 '89 man-a już historia,
S124 E200 '95 aut :)
Porsche 924 ('79) narazie śpi w garażu,
 
 
 
szeryfisch 

Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 443
Miasto: Wrocław
Wysłany: 2007-05-18, 23:19   

Dziwne jest to co piszesz. U mnie jak otworzysz zamkniety samochod kluczykiem poprzez prawe drzwi to po uruchomieniu stacyjki milczy rozrusznik. A u Ciebie krecil, czyzby rozwiazanie bylo inne? Obawiam sie ze problem moze powrocic....
_________________
124 E300D 24V
Zapraszam do warsztatu:
Magnice ul.Kwiatowa 1
 
 
stanleym126 



Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 9072
Miasto: Siedlce, woj. mazow.
Wysłany: 2007-05-19, 10:38   

Może wcześniej ktoś rzeźbił w instalacji i nie jest to oryginalne.
_________________
1.W 210, 3,2 l PB + lpg sekwencja,1999 r
wersja USA, full wypas, lakier 702 smoke silwer,
tapicerka 205

2.MB 126 300 SE, 89 r. - sprzedany

Jestem,więc piszę
 
 
Ewasz 



Dołączyła: 21 Sty 2006
Posty: 354
Miasto: Nysa
Wysłany: 2007-05-19, 16:49   

szeryfisch napisał/a:
Dziwne jest to co piszesz. U mnie jak otworzysz zamkniety samochod kluczykiem poprzez prawe drzwi to po uruchomieniu stacyjki milczy rozrusznik. A u Ciebie krecil, czyzby rozwiazanie bylo inne? Obawiam sie ze problem moze powrocic....

Voice nic nie pisał o tym jakoby otwierał drzwi z prawej strony, pisał , że otworzył normalnie czyli od kierowcy, a następnie uruchomił i dopiero zaczęły się cuda
Ewa
_________________
Ewa
W 211 E280 combi, automat
190 2.3 '89 man-a już historia,
S124 E200 '95 aut :)
Porsche 924 ('79) narazie śpi w garażu,
 
 
 
szeryfisch 

Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 443
Miasto: Wrocław
Wysłany: 2007-05-19, 17:15   

No tak, ale tu jest to zrobine prosto:
aby uruchomic silnik nalezy najpierw otworzyc drzwi z podczerwieni. Inna kolejnosc zaowocuje tym, ze rozrusznik po przekreceniu stacyjki bedzie milczal...

Wiec jesli drzwi sie otworzyly, rozrusznik krecil, a auto nie odpalalo to synchronizacja kluczyka byla bezcelowa - usterka dalej gdzies tkwi.
_________________
124 E300D 24V
Zapraszam do warsztatu:
Magnice ul.Kwiatowa 1
 
 
Ewasz 



Dołączyła: 21 Sty 2006
Posty: 354
Miasto: Nysa
Wysłany: 2007-05-19, 17:51   

Miałam podobnie do VOICE: weszłam normalnie do autka, odpaliłam i zdechło, potem już nie dało się odpalić ; chop wymyślał cuda, chciał nawet na czynniki pierwsze autko rozebrać, dopiero pomogła synchronizacja kluczyka i do dzisiaj jest ok.
Ewa
_________________
Ewa
W 211 E280 combi, automat
190 2.3 '89 man-a już historia,
S124 E200 '95 aut :)
Porsche 924 ('79) narazie śpi w garażu,
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Wersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group