nazwa.pl
Forum Merc-Mania-Club Polska Strona Główna Forum Merc-Mania-Club Polska
Mercedesy to nasza wspólna pasja

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
[210] Co to za kody usterek.
Autor Wiadomość
konradus 

Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 67
Miasto: radom
Wysłany: 2007-04-16, 21:20   [210] Co to za kody usterek.

drodzy czy mozecie mi powiedziec cos wiecej na temat n/w kodow
P1630
P1403.
test byl robiony w serwisie mercedesa, ale nie bylo juz mechanikow i nikt nie mogl mi pomoc czy wiecej cos powiedziec na temat tych dolegliwosci. jedynie elektryk cos wspominal o jakiejs recylkulacja spalin i podcisnieniu. z gory dzieki za info
_________________
MB S210 290TD
 
 
menadzer 


Wiek: 42
Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 259
Miasto: grudziądz
Wysłany: 2007-04-17, 07:00   

P1403 - układ recyrkulacji spalin, y31/4,
P1630- sygnał uprawniajacy do jazdy,
_________________
Może mi ktoś powiedzieć gdzie sie robi opis ? bo tego nie wiem a chciałbym mieć jak każdy :)
 
 
konradus 

Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 67
Miasto: radom
Wysłany: 2007-04-17, 12:42   

menadzer napisał/a:
P1403 - układ recyrkulacji spalin, y31/4,
P1630- sygnał uprawniajacy do jazdy,


kolego a czy mozesz mi cos powiedziec wiecej na temat tych objasnien?? co to jest y31/4?? z gory dzieki za odpowiedz
_________________
MB S210 290TD
 
 
menadzer 


Wiek: 42
Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 259
Miasto: grudziądz
Wysłany: 2007-04-18, 07:56   

konradus napisał/a:

kolego a czy mozesz mi cos powiedziec wiecej na temat tych objasnien?? co to jest y31/4?? z gory dzieki za odpowiedz


no mogę .....

y.JPG
Plik ściągnięto 717 raz(y) 28,5 KB

1.JPG
Plik ściągnięto 264 raz(y) 21,48 KB

2.JPG
Plik ściągnięto 101 raz(y) 21,95 KB

_________________
Może mi ktoś powiedzieć gdzie sie robi opis ? bo tego nie wiem a chciałbym mieć jak każdy :)
 
 
luki79 


Wiek: 40
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 1289
Miasto: Wieliczka
Wysłany: 2007-04-18, 07:57   

Błąd P1630 sygnal uprawniający do jazdy - czyli po prostu błąd związany z immobilizerem. Może być spowodowany np nieprawidłowym kodem między sterownikiem immobilizera a sterownikiem EDC, błędami w tych sterownikach, czy np uszkodzeniem na linii magistrali danych.
Błąd P1403 jest związany przetwornikiem ciśnieniowym regulacji spalin (czyli jak napisał menadzer, z EGR-em). Przyczyn może być pełno, ale sprawdź najpierw jaki jest stan przewodów podciśnieniowych (nieszczelności, drożność, ilość podciśnienia dochodzącego), sam EGR też może być uszkodzony, może zawór recyrkulacji spalin się po prostu zaciął lub jest nieszczelny, może też niedrożny być filterek wentylacyjny.
_________________
miałem:
W124 300E plus car audio
W124 E320 plus car audio
 
 
 
menadzer 


Wiek: 42
Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 259
Miasto: grudziądz
Wysłany: 2007-04-18, 07:59   

... skoro auto jeżdzi to tym błedem akurat bym się nie przejmował,być może był jakiś problem z iimo kiedyś i ten błąd jest tylko zapamiętany

3.JPG
Plik ściągnięto 116 raz(y) 86,56 KB

_________________
Może mi ktoś powiedzieć gdzie sie robi opis ? bo tego nie wiem a chciałbym mieć jak każdy :)
 
 
luki79 


Wiek: 40
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 1289
Miasto: Wieliczka
Wysłany: 2007-04-18, 09:03   

menadzer napisał/a:
... skoro auto jeżdzi to tym błedem akurat bym się nie przejmował,być może był jakiś problem z iimo kiedyś i ten błąd jest tylko zapamiętany


no dokładnie, masz rację.
Niestety kolega konradus nie napisał jakie jest zachowanie samochodu, czy tylko ciekawośc go zżerała co tam siedzi w sterowniku w pamięci błędów :)
_________________
miałem:
W124 300E plus car audio
W124 E320 plus car audio
 
 
 
konradus 

Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 67
Miasto: radom
Wysłany: 2007-04-18, 12:34   

luki79 napisał/a:
menadzer napisał/a:
... skoro auto jeżdzi to tym błedem akurat bym się nie przejmował,być może był jakiś problem z iimo kiedyś i ten błąd jest tylko zapamiętany


no dokładnie, masz rację.
Niestety kolega konradus nie napisał jakie jest zachowanie samochodu, czy tylko ciekawośc go zżerała co tam siedzi w sterowniku w pamięci błędów :)


koledzy niestety mam problem z autkiem. nie wiem czy to przypadek i zbieg okolicznosci, ale po wymianie plynu w ASB samochod szwankuje. biegi zmieniaja sie plynnie bez szarpniec tylko od 60 km/h samochod nie chce sie zbierac jakby go cos hamowalo. da sie go rozbujac do 110-120 ale to zajmuje wiecznosc. po to zrobilem skan w serwisie. jak wczoraj rozkrecilem zawor EGR to bylo tam pelno oleju a chyba tak nie powinno byc?? byl tez za wysoki stan oleju w silniku spuscilem ok 1 litra ale to nie pomoglo. moze cos poradzicie w tej kwestii.
_________________
MB S210 290TD
 
 
Magdoc 


Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 2178
Miasto: Sanok - Polska
Wysłany: 2007-04-18, 12:45   

Kolego - cytowanie :x


Cytujemy tylko jednego autora !!
_________________
S124 2.5 D - sprzedany.
Jeep V8 - ujeżdżam smoka :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Wersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group