nazwa.pl
Forum Merc-Mania-Club Polska Strona Główna Forum Merc-Mania-Club Polska
Mercedesy to nasza wspólna pasja

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
{W124] Buczenie pod podwoziem
Autor Wiadomość
adam 

Wiek: 37
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 269
Miasto: Lubasz
  Wysłany: 2006-09-17, 11:49   {W124] Buczenie pod podwoziem

Witam wymienilem olej w skrzyni automatycznej bo szarpala ale z dnia na dzien jest coraz gorzej od dwoch dni caly buczy zaczynajac od predkosci 40km\h niesie sie po wale po podlodze caly sie trzesie jak bym mial sie zaraz rozpasc.Bylem wczoraj u mechanika sprawdzil wszystkie gumy na wale sa ok tylko wal od strony skrzyni ma luz na obwodzie okolo 1-2 cm tylni most wykluczam po podnieslismy go na koziolkach i jezdzie w powietrzu nic nie buczy nic niema luzu tylko kolo z prawej strony na lekie bicie krzywa felga ale nadal cos nim trzesie az czuc na podlodze jestem juz bezradny czy moze tobyc wina skrzyni biegow biegi zalacza wszystkie bez problemu macie namiar na jakis dobry warsztat w poznaniu lub okolicach ktory bez wpadki zdiagnozuje co boli moja gwiazdeczke 124 coupe 2300 1992 rok pozdrawiam
 
 
Luki 



Wiek: 41
Dołączył: 16 Sty 2006
Posty: 5790
Miasto: Warszawa
Wysłany: 2006-09-17, 12:16   

Ja rowniez witam i na poczatek proponuje zapoznac sie z zasadami interpunkcji jezyka polskiego bo bardzo niedobrze sie czyta tekst bez kropek i przecinkow a poza tym na forum obowiazuja pewne zasady pisania z ktorymi warto byloby sie zapoznac pozdrawiam
_________________
Pozdrawiam
LUKI
Mercedes S204 180K 2009 Avantgarde - sprzedany
Mercedes S124 300D 1992 Sportline - sprzedany
 
 
 
adam 

Wiek: 37
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 269
Miasto: Lubasz
Wysłany: 2006-09-18, 06:45   

Witam czlowiek w stresie bo za ostatnie pieniadze kupil gwiazdeczke prosi o pomoc a dostaje lupnia za interpunkcje napisalem pare postow i jaks nikt sie nie skarzyl a co do pomocy w naprawie auta nadal jestem sam.
 
 
robson99 



Wiek: 36
Dołączył: 16 Sty 2006
Posty: 3347
Miasto: Koszalin
Wysłany: 2006-09-18, 08:12   

caly czas to buczenie jest? od 40 sie zaczyna i potem juz caly czas?
_________________
c123 i c36 w trakcie scalania w jedność
w124 280T 1994r
Suzuki DRZ SM, Ford Fukuszima
 
 
 
Krzyś1973 


Wiek: 45
Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 1827
Miasto: Piła
Wysłany: 2006-09-18, 08:18   

Kolego Adamie sam wymieniasz kilka rzeczy, które moga powodować problemy ( łącznik wału, felga). Usuń te usterki i zobaczymy co będzie.
 
 
 
adam 

Wiek: 37
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 269
Miasto: Lubasz
Wysłany: 2006-09-18, 12:59   

Felge zmienilem na zapasowke i niby troszke lepiej a luzu z lacznika nieda sie zmniejszyc bo jak?.Od strony mostu ma luz z 1cm a od skrzynii z 2cm.A buczenie zaczyna sie tak od 40 i caly czas a jak mocno cisne na gaz to buczy trzesie czuc pod podlaga jak mialby sie rozpasc.Nikt niewie co moze byc mechanicy rozkladaja rece.A mechanika w poznaniu nieznam dobrego moze koledzy na foum.POZDRAWIAM
 
 
Krzyś1973 


Wiek: 45
Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 1827
Miasto: Piła
Wysłany: 2006-09-18, 13:07   

daj spokój z mechanikami no chyba że masz naprawdę zaufanego. W przeciwnym przypadku stracisz duzo pieniedzy a auto i tak nie bedzie w 100 % naprawione. Jeśli masz smykałkę do auta to sam naprawisz - MB jest stosunkowo łatwym autem w naprawie. Jesli masz luzy na łącznikach wału to wymiana (poczytaj posty - było juz o tym). Mechanicy uczą się na twoim samochodzie. Dobry fachowiec od MB w twojej okolicy to pan Jaworowski w Pile (niestety jest drogi), naprawiaja każdego MB, maja 30-to letnie doświadczenie.
 
 
 
robson99 



Wiek: 36
Dołączył: 16 Sty 2006
Posty: 3347
Miasto: Koszalin
Wysłany: 2006-09-18, 14:09   

nie byl przypadkiem wal rozkladany jakos niedawno??? jesli nie, to to co kolega wyzej pisze, zajmij sie luzem na wale
_________________
c123 i c36 w trakcie scalania w jedność
w124 280T 1994r
Suzuki DRZ SM, Ford Fukuszima
 
 
 
adam 

Wiek: 37
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 269
Miasto: Lubasz
Wysłany: 2006-09-18, 15:40   

Wlasnie wrocilem od mechanika i buczenie mozliwe ze od kola prawdopodobnie wymiana lozyska. Reszta to ponoc niesie sie od tlumnika i zobaczy jeszcze raz wal w czwartek a luz na wale to normalne tak stwierdzil i szarpanie niekiedy przy zmianie biegow tez,wiec pozostaje lac i czekac co innego sie rozwali.Jak powiodla sie naprawa opisze w czwartek pozdrawiam
 
 
robson99 



Wiek: 36
Dołączył: 16 Sty 2006
Posty: 3347
Miasto: Koszalin
Wysłany: 2006-09-18, 15:45   

luz na wale to normalka????? pierwsze slysze, u mnie nie ma zadnego luzu a jak jest to od razu z nim walcze
_________________
c123 i c36 w trakcie scalania w jedność
w124 280T 1994r
Suzuki DRZ SM, Ford Fukuszima
 
 
 
Krzyś1973 


Wiek: 45
Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 1827
Miasto: Piła
Wysłany: 2006-09-18, 15:50   

Zapytaj tego mechanika czy odpadajacy wał to też normalka. Nie będę komentował. Szukaj innego magika lub zrób tak jak radzą koledzy na forum. MB jest autem tylnonapedowym więc wał jest integralną i bardzo ważną częścia napędu. Bez sprawnego wału auto nie pojedzie chyba że z górki.
 
 
 
adam 

Wiek: 37
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 269
Miasto: Lubasz
Wysłany: 2006-09-18, 15:53   

To ja juz niewiem moze te 1-2 cm luzu generalnie luz jest tak jakby od strony skrzyni i od strony tylnego mostu.Tylko na p na biegu niema zadnego luzu w momecie zalaczania biegi czasami szarpnie i jest metaliczny stuk padla diagnoza ze krzyzak niech mechanik robi jak sie nie popisze to kolejny skreslony z listy.Ja pracuje po 12-16 godzin dziennie i naprawde niemam czasu zajac sie gwiazdeczka.
 
 
robson99 



Wiek: 36
Dołączył: 16 Sty 2006
Posty: 3347
Miasto: Koszalin
Wysłany: 2006-09-18, 16:46   

krzyz rzadko pada a jak facet wymieni ci krzyzak to bardzo prawdopodobne ze wal straci wywazenie i bedzie :cenzura: zbita, bedziesz jeszcze jezdzil na wywazenie, a to dodatkowe pieniazki (i od nich tez pewnie uslyszysz ze nie warto wymieniach krzyzaka)

jaki masz luz na tym wale wzdluzny czy skretny (ze tak sie wyraze niefachowo) jesli skretny to stuki sa moim zdaniem wlasnie od niego, jesli wzdluzny to nie wiem skad sie moze brac, sprawdz podpore walu czy sie nie rozwulkanizowala
_________________
c123 i c36 w trakcie scalania w jedność
w124 280T 1994r
Suzuki DRZ SM, Ford Fukuszima
 
 
 
Marcin 

Wiek: 44
Dołączył: 19 Sty 2006
Posty: 2492
Miasto: okolice Poznania
Wysłany: 2006-09-18, 20:43   

adam napisał/a:
Wlasnie wrocilem od mechanika i buczenie mozliwe ze od kola prawdopodobnie wymiana lozyska. Reszta to ponoc niesie sie od tlumnika i zobaczy jeszcze raz wal w czwartek a luz na wale to normalne tak stwierdzil i szarpanie niekiedy przy zmianie biegow tez,wiec pozostaje lac i czekac co innego sie rozwali.Jak powiodla sie naprawa opisze w czwartek pozdrawiam


Takie podejście do sprawy to normalka u naszych rodzimych mechaników. Z tego własnie powodu przy aucie grzebię sam, choć mi się cholernie nie chce.

P.s. Adam, jest jeden mechanior w Poznaniu, nie wiem jaka to ulica, ale wiem jak tam dojechać. Jak coś to napisz na priv, zdzwonimy się i ci wytłumaczę. Drugi jest w Tarnowie Podgórnym. Żadnego nie znam, ale grzebią tylko w MB. Może z kilku diagnoz uda się coś wydedukować.
_________________
Pozdrawiam
Marcin

Obecnie:W203 1,8 C200 2006 Kompressor & Clio III 1,2 2005
Kiedyś: W124 250 D
 
 
 
stanleym126 



Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 9072
Miasto: Siedlce, woj. mazow.
Wysłany: 2006-09-18, 20:54   

Panowie jeżeli jakiś mechanik ma w sobie VENĘ to może naprawiać Stary,Wolgi itd.Przynajmniej zasada dzialania wału napędowego od dziesiatek lat się nie zmienila i nie trzeba aż jechać do warsztatu gdzie w większości mogą robić MB bo jak wiemy z forum i tam gdzie robia MB nie zawsze potrafią postawić właściwą diagnozę.Kiedyś mechanik to był gość co skończyl samochodowkę,robi l w państwowej firmie, a później założył swój warsztat.Dzisiaj to chłopcy poczytają parę książek i juz chcą trzepac kasę by się jak najszybciej dorobić.Dlatego tez wolę sam naprawiać swoje auto i ponadto sprawia mi to satysfakcję.
_________________
1.W 210, 3,2 l PB + lpg sekwencja,1999 r
wersja USA, full wypas, lakier 702 smoke silwer,
tapicerka 205

2.MB 126 300 SE, 89 r. - sprzedany

Jestem,więc piszę
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Wersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group